Skip to main content
Search form
Languages
en
el
HCI
Navigation
ΤΟ ΙΠ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
EΡΓΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
You are here
Αρχική
|
Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή
|
Έργα του AMI
Έργα του AMI
Σχετικά με το HCI
Μέλη του HCI
Έργα του HCI
Δραστηριότητες
Αποτύπωμα
Βραβεία
Aether
Το Aether είναι ένα διαδραστικό σύστημα που επιτρέπει τη δημιουργία συνεχούς ροής απεριόριστου αριθμού εικόνων μέσω οποιουδήποτε αριθμού υπολογιστών, που συνδέονται μέσω του διαδικτύου.
Διαδραστικά Συστήματα - Εθνικό ιστορικό Μουσείο
Το Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ κλήθηκε να συμμετάσχει στη μεγάλη επετειακή έκθεση για τον Αγώνα του 1821 με τίτλο ΕΠΑΝΑCΥΣΤΑΣΗ ’21, που διοργανώνει το Εθνικό ιστορικό Μουσείο στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης.
AmI CMS
Το AMI CMS είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης εφαρμογών Διάχυτης Νοημοσύνης, επιτρέποντας στους χρήστες να οργανώνουν σενάρια παρουσίασης πολυμεσικής πληροφορίας.
Διαδραστικά Συστήματα - Ζάππειον Παρθεναγωγείο
Δύο διαδραστικά συστήματα έχουν εγκατασταθεί στο Ζάππειον Παρθεναγωγείο, τα οποία υλοποιήθηκαν από το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) με στόχο να ενισχύσουν τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας.
AmI Playfield
Το AmI Playfield είναι ένα περιβάλλον Διάχυτης Νοημοσύνης το οποίο προσφέρει μία καινοτόμο προσέγγιση στον τομέα της μάθησης.
Διαδραστικά Συστήματα - Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης Μεσαράς
Τρία διαδραστικά συστήματα επελέγησαν από την Ιερά Μητρόπολη της Γορτύνης και Αρκαδίας για το Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης Μεσαράς στις Μοίρες.
AMI-RIA: Βοηθός Δασκάλου
Το AMI-RIA είναι ένα σύστημα που παρακολουθεί τις δραστηριότητες των μαθητών στην τάξη, κρατά ενήμερο τον εκπαιδευτικό και έτσι τον διευκολύνει στη διαχείρισή της
Διαδραστικά Συστήματα - Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης, Δήμος Χερσονήσου
Το Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης του Δήμου Χερσονήσου περιλαμβάνει δέκα διαδραστικά συστήματα.
AmIDriver
Ένα νέο διαδραστικό σύστημα που ενσωματώνει διαφορετικές τεχνολογίες με σκοπό να επιτρέψει στους χρήστες να συμμετέχουν σε μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία σε εικονικά περιβάλλοντα
Διαδραστικά συστήματα - ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου: Κεντρικός Τερματικός Σταθμός
Οι τεχνολογίες αιχμής του ΙΤΕ έχουν ενσωματωθεί στον καινοτόμο τερματικό σταθμό, αποσκοπώντας στην επαύξηση των μέσων με τα οποία οι επισκέπτες λαμβάνουν τις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, όπως δρομολόγια, προορισμοί κ.λπ.
AmiSim: Διαδραστική Ξενάγηση με χρήση Εικονικής Πραγματικότητας
Ένα καινοτόμο σύστημα το οποίο προσομοιώνει πραγματικούς χώρους, προσφέροντας στον χρήστη τη δυνατότητα μιας εικονικής περιήγησης και παράλληλης αναζήτησης ψηφιακών πληροφορίων.
Διαδραστικά Συστήματα - Μονή Αρκαδίου
Με πρωτοβουλία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Κρητών (WCC) ενσωματώθηκαν στο μουσείο της Μονής οι καινοτόμες τεχνολογίες του Ινστιτούτου Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ).
AR AmI Explorer
Πρόκειται για μία διαδραστική εφαρμογή που προσομοιώνει φυσικούς χώρους σε περιβάλλοντα επαυξημένης πραγματικότητας.
Διαδραστικά Συστήματα - Μουσείο Καζαντζάκη
Στο Μουσείο Καζαντζάκη έχουν εγκατασταθεί δύο διαδραστικά συστήματα από το ΙΠ-ΙΤΕ.
Be There NOW!
Ένα διαδραστικό σύστημα που επιτρέπει σε πολλαπλούς χρήστες να βλέπουν ζωντανά την εικόνα τους να ενσωματώνεται σε ποικίλες ψηφιακές εικόνες
Διαδραστικά συστήματα - Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης
Το ΙΠ-ΙΤΕ μέσα από ένα Κέντρο Πληροφόρησης παρουσιάζει τέσσερα διαδραστικά συστήματα με στόχο να γνωρίσει στους κατοίκους και στους επισκέπτες του Μουσείου τις προστατευόμενες περιοχές του δικτύου NATURA 2000 της Κρήτης.
Beantable
Το Beantable είναι ένα επαυξημένο, διαδραστικό τραπέζι δραστηριοτήτων που υποστηρίζει την ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής και πρώιμης σχολικής ηλικίας μέσω της διακριτικής παρακολούθησής τους κατά τη διάρκεια παιχνιδιού.
Διαδραστικά συστήματα - Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρία Ηρακλείου Κρήτης
Το Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρία Ηρακλείου Κρήτης κάλεσε το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ) να εγκαταστήσει πλήθος καινοτόμων διαδραστικών συστημάτων με παιγνιώδη χαρακτήρα.
BEHOLDER
Μία διαδραστική καλλιτεχνική εφαρμογή που έχει ως στόχο την πρόκληση συναισθημάτων μέσα από τον συνδυασμό της ψηφιακής προβολής, της ρομποτικής κίνησης και της ανίχνευσης επισκεπτών
Διαδραστικά συστήματα - Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς
Το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ) σε συνεργασία με το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) εγκατέστησε το διαδραστικό σύστημα Wall Touch στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του ΠΙΟΠ στην Πλάκα. Το σύστημα επιτρέπει σε επισκέπτες μικρής και μεγάλης ηλικίας την άντληση πληροφορίας σχετικά με το Δίκτυο Μουσείων του ΠΙΟΠ με ευχάριστο και διαδραστικό τρόπο.
booTable
Πρόκειται για ένα διαδραστικό και «έξυπνο» έπιπλο για το σαλόνι που αποτελεί διαδραστική επιφάνεια.
Διαδραστικά Συστήματα - Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ.
Δύο διαδραστικά συστήματα έχουν εγκατασταθεί από το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ), τα οποία βρίσκονται στην αίθουσα αναμονής του Ιδρύματος. Επίσης, το Ίδρυμα έχει στη διάθεση του εφαρμογή ψηφιακής ξενάγησης για φορητές συσκευές (smartphones, tablets).
CaLmi
Ένα σύστημα που επιτρέπει τη διάχυτη παρουσίαση προγραμμάτων χαλάρωσης σε «έξυπνα» περιβάλλοντα με στόχο τη διαχείριση του επιπέδου στρες των ατόμων που διαμένουν σε αυτά.
Διαδραστικά Συστήματα - Τεχν-η-ολογία
Η «Τεχν-η-ολογία» αποτελεί μία πρωτοποριακή έκθεση που συνδυάζει την τέχνη με την καινοτόμο τεχνολογία και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 στο πλαίσιο του Παγκρήτιου Φεστιβάλ Δρόμου «Τέχνη καθ’ οδόν». Το 2018 το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ) επιστρέφει παρουσιάζοντας νέες εγκαταστάσεις διαδραστικών συστημάτων.
ClassMATE
Το ClassMATE είναι ένα σύστημα-πλαίσιο που παρέχει υπηρεσίες που σχετίζονται άμεσα με το διδακτικό αντικείμενο της σχολικής τάξης.
Διαδραστικά Συστήματα - Χριστουγεννιάτικο Κάστρο
Το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ) κλήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά να συμμετάσχει στους χριστουγεννιάτικους εορτασμούς. Στην πραγματικότητα, παρουσίασε μία συλλογή μεγαλύτερη από αυτή της προηγούμενης χρονιάς και για τον λόγο αυτό τα εκθέματα φιλοξενήθηκαν σε έξι διαφορετικά σημεία του Χριστουγεννιάτικου κάστρου, προσφέροντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να περιηγηθούν στον μαγικό κόσμο των Χριστουγέννων μέσα από καινοτόμες διαδραστικές εφαρμογές.
CocinAR
Το CocinAR είναι ένα σύστημα επαυξημένης πραγματικότητας, που υποστηρίζει την αλληλεπίδραση μέσω αφής και καρτών. Στόχος του συστήματος είναι η διδασκαλία με παιγνιώδη τρόπο βασικών δεξιοτήτων μαγειρικής σε παιδιά.
Διαδραστική Στήλη Ανακοινώσεων
Η Διαδραστική Στήλη Ανακοινώσεων στοχεύει στην άμεση παροχή πληροφοριών μέσω της κατακόρυφης ροής αντικειμένων σε μία στήλη πληροφόρησης.
CognitOS
Το CognitOS είναι ένας παραμετροποιήσιμος, διαδικτυακός, διαχειριστής παραθύρων που μετατρέπει την τάξη που έχει επίγνωση της προσοχής των μαθητών σε ένα ενοποιημένο περιβάλλον.
Διαδραστικό σύστημα - Albatros Spa & Resort Hotel
Το Albatros Spa & Resort Hotel επιθυμεί να προσφέρει στους επισκέπτες του πληροφορίες σχετικές με την περιοχή της Χερσονήσου. Γι’ αυτόν τον σκοπό κάλεσε το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ), προκειμένου να εγκαταστήσει το διαδραστικό σύστημα Media Gallery.
CognitOS Classboard
Σύστημα που στοχεύει στην υποβοήθηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Διαδραστικό σύστημα - e-Branch της Τράπεζας Πειραιώς
ο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ) έχει συνεργαστεί με την Τράπεζα Πειραιώς και έχει αναπτύξει ένα διαδραστικό σύστημα Διάχυτης Νοημοσύνης, τον «Χάρτη Πλοήγησης», ο οποίος βοηθά τους επισκέπτες του καταστήματος να ανακαλύψουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται από την Τράπεζα.
Coin-O-Rama
Διαδραστικό σύστημα που έχει σχεδιαστεί για την εξερεύνηση και την περαιτέρω μελέτη νομισμάτων ή άλλων στρογγυλών αντικειμένων που περιλαμβάνονται σε συναφείς φυσικές εκθέσεις
Διαδραστικό σύστημα - Κυπριακό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Εκπαίδευσης
Το ΚΥ.Κ.Π.Ε.Ε. κάλεσε το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ) να εγκαταστήσει το διαδραστικό σύστημα Wall Touch. Πρόκειται για μία ειδικά σχεδιασμένη διαδραστική παρουσίαση που επικεντρώνεται στα απειλούμενα υπό εξαφάνιση είδη πανίδας και χλωρίδας της Κύπρου.
CopyCut
To CopyCut είναι ένα διαδραστικό έκθεμα, το οποίο υποστηρίζει την καλλιτεχνική δημιουργία μέσω μιας απλής και εύκολης στην εκμάθηση διαδικασίας, που προσφέρει εντυπωσιακό και υψηλής ποιότητας καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.
Διαδραστικό Σύστημα - Μουσείο Αρχαιολογικού Χώρου Ελεύθερνας
Η έκθεση παρουσίασε το Coin–O–Rama, ένα διαδραστικό σύστημα που αναπτύχθηκε από το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ), το οποίο προσφέρει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να επιλέξουν κάποιο νόμισμα, προκειμένου να προβληθεί σε μεγάλη κλίμακα συνοδευόμενο από πρόσθετες πληροφορίες, ενώ παράλληλα μπορούν να δημιουργήσουν με ψηφιακό τρόπο το προσωπικό τους νόμισμα με εγχάρακτη τη μορφή τους.
Debugger
Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι που παίζεται με πραγματικές μυγοσκοτώστρες
Διαδραστικό σύστημα - Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας
Το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας σε συνεργασία με το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς υλοποίησε ένα καινοτόμο σύστημα, το AmIDriver, που προσφέρει στους επισκέπτες μία μοναδική εμπειρία εμβύθισης, αποσκοπώντας στην προώθηση των στόχων του Μουσείου. Το συγκεκριμένο σύστημα προσομοιώνει τη διαδικασία περισυλλογής καλαμιών από τη λίμνη, τα οποία στη συνέχεια κομποστοποιούνται και μετατρέπονται σε πέλετ.
FAmINE
Ενδιάμεσο λογισμικό για την υποστήριξη της επικοινωνίας υπηρεσιών σε περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης
Διαδραστικό Τραπέζι Μελέτης
Το Διαδραστικό Τραπέζι Μελέτης επαυξάνει πραγματικά βιβλία με πληροφορία
FAmINE4Android
To FAmINE4Android είναι μία βιβλιοθήκη ενδιάμεσου λογισμικού που συμβάλλει στη διασύνδεση κατανεμημένων υπηρεσιών σε περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης.
Διαδραστικό Τραπέζι Τέχνης
Το Διαδραστικό Τραπέζι Τέχνης είναι μία ολοκληρωμένη πρόταση που βασίζεται στη διαδραστική επιφάνεια Microsoft Surface 2.0 και έχει ως στόχο να βιώσουν οι επισκέπτες των ιδρυμάτων πολιτιστικής κληρονομιάς και των μουσείων την εμπειρία της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Η συγκεκριμένη πρόταση προσφέρει μία σειρά από υπηρεσίες που βρίσκουν πεδίο εφαρμογής σε ποικίλους τομείς ανθρωπίνων δραστηριοτήτων, όπως η εκπαίδευση, η ψυχαγωγία και η πληροφόρηση.
Flash projector stitching
Ένα γενικό στοιχείο λογισμικού και κατάλληλο εργαλείο υποστήριξης για την ανάπτυξη εφαρμογών που αξιοποιούν πολλαπλούς προβολείς
Διαδραστικός Τοίχος
Ο Διαδραστικός Τοίχος υποστηρίζει παιχνίδια, στα οποία μπορούν να συμμετέχουν ταυτόχρονα, χρησιμοποιώντας ολόκληρο το σώμα τους ένας, δύο ή και περισσότεροι παίκτες, σε χώρο περίπου 3 Χ 3 μέτρα, στον οποίο υπάρχει μία μεγάλη επιφάνεια προβολής.
HypnOS
Το HypnOS παρακολουθεί τον ύπνο ενός ατόμου για να εντοπίσει πιθανά προβλήματα και στη συνέχεια να δώσει κατάλληλες οδηγίες για την αντιμετώπιση τους.
Διαδραστικός Χάρτης
To σύστημα περιλαμβάνει σημεία ενδιαφέροντος που εμφανίζονται σε έναν χάρτη. Ο συγκεκριμένος διαδραστικός χάρτης επιτρέπει στους χρήστες να αντλήσουν πληροφορίες είτε με τη μορφή πολυμέσων, είτε με μορφή κειμένων, τα οποία εμφανίζονται στην επιφάνεια του χάρτη μέσω της αφής.
iEat: Διαδραστικό τραπέζι εστιατορίου
Το iEat είναι ένα καινοτόμο «έξυπνο» τραπέζι εστιατορίου που στοχεύει στην ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών όσον αφορά την ψυχαγωγία, τις κοινωνικές σχέσεις και την παραγγελία πιάτων και ποτών από τον κατάλογο. Επιπλέον, παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα φυσικής αλληλεπίδρασης τόσο με το ίδιο, όσο και με ποικίλα αντικείμενα που μπορούν να τοποθετηθούν στην επιφάνειά του.
Εικαστικό Εργαστήρι: Η Διάχυτη Νοημοσύνη προσεγγίζει τη δημιουργικότητα
Το ψηφιακά επαυξημένο παραδοσιακό εργαστήριο τέχνης προσφέρει καινοτόμα μέσα για τη δημιουργία παραδοσιακών έργων τέχνης. Εδώ η δραστηριότητα του καλλιτέχνη διευκολύνεται χάρη στην αξιοποίηση της τεχνολογίας από τη σύλληψη του θέματος μέχρι και την ολοκλήρωση του έργου.
Info Kiosk
Το Info Kiosk είναι ένα είδος επαυξημένου ψηφιακού βιβλίου που παρουσιάζει κατηγοριοποιημένες πληροφορίες.
Εικονικό Δοκιμαστήριο Ένδυσης
Το Εικονικό Δοκιμαστήριο Ένδυσης προσφέρει αλληλεπίδραση στους χρήστες μέσω της κίνησης του σώματός τους, προτείνοντάς τους διάφορους συνδυασμούς ρούχων. Συγκεκριμένα, το σύστημα επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάζουν εικονικά ρούχα, ενώ παράλληλα είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν με φυσικό τρόπο, μέσω χειρονομιών από απόσταση.
Infocloud
Το Infocloud περιλαμβάνει μια συλλογή από λέξεις-κλειδιά, εικόνες και βίντεο, που εμφανίζονται σε μία μεγάλη οθόνη αφής.
Εκπαιδευτικά Παιχνίδια με Κάρτες
Αυτά τα παιχνίδια υποστηρίζουν τη μάθηση μέσα από το παιχνίδι, χρησιμοποιώντας πραγματικές κάρτες και φυσική αλληλεπίδραση.
Interactive Multimedia Viewer
Το Interactive Multimedia Viewer επιτρέπει την παρουσίαση και την διαχείριση από απόσταση πολυμεσικών πληροφοριών, οι οποίες προβάλλονται ταυτόχρονα σε έναν ή περισσότερους υπολογιστές.
Έξυπνη Προθήκη
Ένα σύστημα το οποίο επαυξάνει με ψηφιακό τρόπο φυσικά εκθέματα ή αντικείμενα οποιουδήποτε μεγέθους, παρέχοντας στον χρήστη τη δυνατότητα διερεύνησης και άντλησης πολυμεσικών πληροφοριών μέσω μη απτικής αλληλεπίδρασης.
Jigsaw Puzzle
To Jigsaw Puzzle παρέχει όχι μόνο τα τυπικά χαρακτηριστικά των παζλ αλλά προσφέρει και νέες δυνατότητες. Το σύστημα επιτρέπει διάδραση μέσω αφής καθώς επίσης υπάρχει έκδοση που ενσωματώνει τα απαραίτητα χειριστήρια προκειμένου να είναι προσβάσιμη από ΑμεΑ.
Έξυπνη Τάξη
Μία μαθητοκεντρική και φιλική προς τους διδάσκοντες “Έξυπνη Τάξη”, που στοχεύει στην υποστήριξη των μαθητών στο εκπαιδευτικό τους ταξίδι.
MagiPlay
Πλατφόρμα επαυξημένης πραγματικότητας για φορητές συσκευές που επιτρέπει στους χρήστες να προγραμματίζουν ευφυή περιβάλλοντα, δημιουργώντας Trigger-Action κανόνες - αλληλεπιδρώντας με τρισδιάστατα μπλοκ τύπου LEGO - που ορίζουν τη συμπεριφορά έξυπνων αντικειμένων (π.χ. αν θα ανάψουν ή σβήσουν τα έξυπνα φώτα)
Έξυπνο Θερμοκήπιο
Το Έξυπνο Θερμοκήπιο αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες Διάχυτης Νοημοσύνης με σκοπό την κατά το δυνατόν αρμονικότερη συνέργεια και αλληλεπίδραση μεταξύ Ανθρώπου και Έξυπνου Περιβάλλοντος στον ευαίσθητο τομέα της αγροδιατροφής.
Media Gallery
Το Media Gallery είναι ένα σύστημα που επιτρέπει την περιήγηση και τη διερεύνηση μεγάλων συλλογών πολυμεσικών πληροφοριών (εικόνες και βίντεο), προσφέροντας αλληλεπίδραση από απόσταση με τη βοήθεια τεχνολογιών υπολογιστικής όρασης
Επαυξημένο Σχολικό Θρανίο
Το Επαυξημένο Σχολικό Θρανίο είναι ένα έξυπνο αντικείμενο που ενσωματώνει τεχνολογίες Διάχυτης Νοημοσύνης κατά τη διδασκαλία στη σχολική τάξη.
Museum Guide
Ξενάγηση των επισκεπτών ενός μουσείου μέσω διαδραστικού χάρτη κάνοντας χρήση εφαρμογής για έξυπνες φορητές συσκευές
Εφαρμογές Διάχυτης Νοημοσύνης στον τομέα της ηλεκτρονικής υγείας
Οι εφαρμογές Διάχυτης Νοημοσύνης στο πλαίσιο της υγειονομικής περίθαλψης στοχεύουν στον συνδυασμό κατανεμημένων εφαρμογών με διεπαφές κοινωνικής δικτύωσης και υπηρεσίες ηλεκτρονικής υγείας. Έτσι, προσφέρεται μία ευέλικτη, δυναμική και έξυπνη τεχνολογικά υποδομή για τη διαχείριση της κατάστασης της υγείας ενός ασθενούς σε κατανεμημένα υπολογιστικά περιβάλλοντα.
PaperView
Επαύξηση φυσικής επιφάνειας με ψηφιακή πληροφορία μέσω της ανίχνευσης της θέσης και της περιστροφής χάρτινων καρτών
Ινφοσκόπιο
Μια πρωτοποριακή, ασύρματη συσκευή ηλεκτρονικού ξεναγού, η οποία υποστηρίζει και παιχνίδια εξερεύνησης σε φυσικά περιβάλλοντα
ParlAmI
Το ParlAmI είναι ένα πλαίσιο συνομιλίας που περιλαμβάνει ένα πολυτροπικό chatbot το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν απλούς κανόνες «if-then» για τον καθορισμό της συμπεριφοράς ενός ευφυούς περιβάλλοντος.
Καλλιτεχνικά Παιχνίδια
Μια συλλογή παιχνιδιών Διάχυτης Νοημοσύνης με θέμα την τέχνη.
Peridexio
A system that offers museum visitors the possibility of exploring an object and/or a subject in depth
Κρυπτόλεξο
Ένα κρυμμένο σταυρόλεξο αγαπητό απ’ όλες τις ηλικίες, το οποίο συνδυάζει την ψυχαγωγία με τη γνώση.
PUPIL
Το PUPIL διευκολύνει τον σχεδιασμό, την εξέλιξη και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών σε περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης.
Λογισμικό απεικόνισης για περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης
Λογισμικό για την οπτικοποίηση πληροφορίας σε αναπαραστάσεις που είναι κατανοητές από ανθρώπους και λαμβάνονται από έναν επεξεργαστή συνεχούς ροής δεδομένων (SPE), ο οποίος ανιχνεύει ενδιαφέροντα συμβάντα.
SESIL
Το SESIL επαυξάνει πραγματικά βιβλία, εμπλουτίζοντάς τα με πρόσθετες ψηφιακές πληροφορίες
Μαθαίνω το Σπίτι
Ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι το οποίο υποστηρίζει αλληλεπίδραση μέσω αφής και χρήσης καρτών. Στόχος του είναι η εξοικείωση των παιδιών με οικιακά αντικείμενα και με καθημερινές δραστηριότητες που σχετίζονται με το οικιακό περιβάλλον.
Stater 360²
Εξερευνώντας εκθέματα μέσω φυσικής και πολυαπτικής αλληλεπίδρασης με ένα περιστρεφόμενο δίσκο διπλής όψης.
Μαθητικό Ημερολόγιο
Το Μαθητικό Ημερολόγιο είναι ένα ημερολόγιο σχολικής τάξης διαθέσιμο μέσα από συσκευές ανάγνωσης ηλεκτρονικών βιβλίων.
Study Buddy
Το Study Buddy είναι ένα σύστημα που στοχεύει στην παροχή συνεχούς υποστήριξης στους μαθητές, σχετικά με το εκάστοτε θέμα μελέτης. Αυτή επιτυγχάνεται τόσο μέσω της παρακολούθησης της αλληλεπίδρασης των μαθητών με το αναγνωστικό υλικό, όσο και μέσω της προβολής σχετικών πληροφοριών σε μία διπλανή οθόνη.
Μακρογραφία
Πρόκειται για ένα σύστημα που παρουσιάζει πολύ μεγάλες εικόνες, τις οποίες οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν περπατώντας σ’ ένα δωμάτιο.
Tablewars
Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας που χρησιμοποιεί τεχνολογίες προσομοίωσης της φυσικής αλληλεπίδρασης αντικειμένων, αποσκοπώντας στην παροχή ρεαλιστικών αλληλεπιδράσεων μεταξύ εικονικών αντικειμένων και φυσικού περιβάλλοντος
Μωσαϊκό
Το σύστημα περιλαμβάνει μία μεγάλη διαδραστική οθόνη αφής, στην οποία εμφανίζεται μία συλλογή ψηφιακών καρτών διπλής όψεως.
Wall Touch
Μία μεγάλη διαδραστική επιφάνεια που επιτρέπει στους χρήστες να αντλήσουν πολυμεσικές πληροφορίες με διάδραση μέσω αφής
Παιχνίδια αναγνώρισης θέσης
Πέντε παιχνίδια για περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης που λειτουργούν μέσω της ανίχνευσης του σώματος του χρήστη
«Έξυπνο» Δωμάτιο Ξενοδοχείου
Το «Έξυπνο» Δωμάτιο Ξενοδοχείου αποτελεί μία καινοτόμο εφαρμογή Διάχυτης Νοημοσύνης στον τομέα του τουρισμού και της ψυχαγωγίας που αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Πανόπτης
Ο Πανόπτης είναι ένα σύστημα ψηφιακού εκθεσιακού καταλόγου που επιτρέπει στον επισκέπτη να «ξεφυλλίσει» το περιεχόμενό του και να εντρυφήσει σε λεπτομέρειες των εικόνων, ενώ παράλληλα προσφέρει συνοδευτικά κείμενα και τη δυνατότητα συσχετισμού των πληροφοριών.
«Έξυπνο» Σαλόνι
Οι κάτοικοι ενός σπιτιού μπορούν να χρησιμοποιούν το σαλόνι όχι μόνο ως τον παραδοσιακό, προσωπικό χώρο κοινωνικοποίησης, όπου διεξάγονται πολλές δραστηριότητες, αλλά και ως «έξυπνο» περιβάλλον.
Πολύαπτο
Το Πολύαπτο είναι μια οθόνη αλληλεπίδρασης μεγάλου μεγέθους που επιτρέπει σε πολλούς επισκέπτες ταυτόχρονα να ανακαλύψουν πολυεπίπεδες πληροφορίες για ένα θέμα.
Διαδραστικά Έντυπα
Το σύστημα επαυξάνει έντυπα που τοποθετούνται πάνω σε μία επιφάνεια (π.χ. ένα απλό τραπέζι) με πολυμεσικό περιεχόμενο και διαδραστικές εφαρμογές. Το προβαλλόμενο περιεχόμενο επαυξάνει την ανοιχτή σελίδα του εντύπου και ευθυγραμμίζεται μ’ αυτό σε πραγματικό χρόνο, ακολουθώντας τον προσανατολισμό του στην επιφάνεια του τραπεζιού.
Προσαρμόσιμα και εξατομικευμένα μουσειακά εκθέματα για πολλαπλούς χρήστες
Mία ολοκληρωμένη πρόταση που στόχο έχει να ενισχύσει την εμπειρία του επισκέπτη στα Ιδρύματα Πολιτιστικής Κληρονομιάς, προσφέροντας επαυξημένη πληροφόρηση σχετικά με τα εικαστικά έργα.
Διαδραστικά Συστήματα - Creative Crete: Αεροδρόμια και λιμάνια
Μία μοναδική εγκατάσταση πρωτοποριακών διαδραστικών τεχνολογιών που βρίσκονται στα κύρια σημεία εισόδου της Κρήτης, δηλαδή στα διεθνή αεροδρόμια και στους λιμένες του Ηρακλείου και των Χανίων. Η δράση «Creative Crete» υλοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ), υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης.
Σταθμός Σάρωσης Εισιτηρίων
Ένα πρωτότυπο σύστημα πληροφόρησης που στόχο έχει την ενημέρωση των επιβατών που χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς (π.χ. λεωφορείο, τρένο) σχετικά με τους προορισμούς και τις στάσεις που εκτελούνται σε κάθε διαδρομή
Διαδραστικά Συστήματα - Info Point, Γραφείο Τουρισμού, Δήμος Ηρακλείου
Το Γραφείο Τουρισμού είναι μία πρωτότυπη εγκατάσταση που στοχεύει στην προώθηση του νησιού. Συγκεκριμένα, παρέχει στους επισκέπτες νέους τρόπους πρόσβασης στις πληροφορίες μέσω της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών και καινοτόμων διαδραστικών συστημάτων που έχουν αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ).
Σύστημα Ελέγχου Εισόδου με Εικονικό Χαρακτήρα
Πρόκειται για ένα σύστημα που καλωσορίζει τους επισκέπτες κατά την προσέλευσή τους σ’ ένα κτίριο και ζητά τον αναγνωριστικό τους κωδικό, προκειμένου να τους επιτρέψει την είσοδο μέσω της αναγνώρισης της φωνής τους και της επαλήθευσης της ταυτότητάς τους.
Διαδραστικά Συστήματα - Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου
Επτά διαδραστικά εκθέματα έχουν εγκατασταθεί σε φυσικούς χώρους του Μουσείου, όπου η τεχνολογία «συνοδεύει» και να «επεξηγεί» τα πραγματικά αρχαιολογικά εκθέματα. Η εγκατάσταση διαδραστικών εκθεμάτων στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου καλύπτει τις σημαντικότερες θεματικές κατηγορίες του Μουσείου.
Το «έξυπνο» γραφείο
Ένα τυπικό περιβάλλον γραφείου που έχει επαυξηθεί μέσω των τεχνολογιών Διάχυτης Νοημοσύνης
Διαδραστικά συστήματα - Βικελαία Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηρακλείου
Η εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων Διάχυτης Νοημοσύνης, που υλοποιεί το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ) αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ανακαίνισης της βιβλιοθήκης.
Το βιβλίο της Έλλης
Η εφαρμογή επαυξάνει ένα πραγματικό βιβλίο και προσφέρει αλληλεπίδραση μέσω της χρήσης φυσικών καρτών. Απώτερος στόχος είναι η εκμάθηση του αλφαβήτου με παιγνιώδη τρόπο.
Διαδραστικά συστήματα - Δημοτική Αγορά Χανίων
Σ’ ένα από τα αξιοθέατα της πόλης των Χανίων, στη Δημοτική Αγορά, φιλοξενείται το διαδραστικό σύστημα Πανόπτης που αναπτύχθηκε από το Ινστιτούτο Πληροφορικής σε συνεργασία με τον Δήμο Χανίων.
Τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον για έργα πολιτιστικής κληρονομιάς
Μια εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας που επιτρέπει στους χρήστες να προβάλλουν, να περιστρέφουν και να μεγεθύνουν τρισδιάστατα αντικείμενα που βρίσκονται σ’ ένα εικονικό περιβάλλον πολιτιστικής κληρονομιάς
Διαδραστικά συστήματα - Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας
To Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας σε συνεργασία με το ΙΠ-ΙΤΕ εγκατέστησε στην είσοδο του Μουσείο Διαδραστικό Χάρτη, ο οποίος παρουσιάζει στον επισκέπτη πληροφορίες, φωτογραφίες και βίντεο για σημεία αρχαιολογικού και ιστορικού ενδιαφέροντος στην πόλη της Λάρισας.
Τρισδιάστατος εικονικός βοηθός για περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης
Πρόκειται για ένα σύστημα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εφαρμογές σε περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης με στόχο την παροχή βοήθειας προς τους χρήστες, σε σχέση είτε με τους προσφερόμενους τρόπους αλληλεπίδρασης είτε με τη χρήση των εφαρμογών.
Διαδραστικά Συστήματα - Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών και Μελετών ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Κ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Επτά διαδραστικά συστήματα έχουν εγκατασταθεί στην Οικία- Μουσείο Βενιζέλου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας. Τέσσερα από αυτά βρίσκονται στην αίθουσα εκπαίδευσης, ενώ τα υπόλοιπα αποτελούν μέρος της κύριας έκθεσης.
Χρονογραμμή
Ένα σύστημα που επιτρέπει τη μοντελοποίηση, την αποθήκευση, την οπτικοποίηση και την πολυτροπική αλληλεπίδραση με χρονογραμμές.