Αντικείμενο του παρόντος έργου είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μίας IoT πλατφόρμας για Proximity Marketing (Μάρκετινγκ Εγγύτητας) η οποία θα συλλέγει πληροφορίες σχετικής θέσης χρηστών σε πραγματικό χρόνο στον χώρο πωλήσεων και θα τις επεξεργάζεται σε συσχέτιση με ιστορική πληροφορία. Θα αναλύει τα συνολικά δεδομένα για βέλτιστη λήψη αποφάσεων από το τμήμα μάρκετινγκ της επιχείρησης και θα εκτελεί στοχευμένη διάδραση με τους καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο μέσω αυτόματης αποστολής προσωποποιημένων μηνυμάτων προώθησης. Η πλατφόρμα θα αξιοποιεί σε μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες που προσφέρουν οι προηγμένες τεχνολογίες και θα συμβάλλει στην αποδοχή και την εξάπλωση τεχνολογιών ΙοΤ (Internet of Things) σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Ο τρόπος λειτουργίας της ΙοΤ πλατφόρμας για Proximity Marketing θα βασίζεται στη χρήση beacons (ασύρματοι πομποί που ανιχνεύονται μέσω Bluetooth από τα κινητά τηλέφωνα των χρηστών) σε συνδυασμό με τα έξυπνα κινητά που θα έχουν στη κατοχή τους οι καταναλωτές.