"Στο έργο HYPERTOUR αναπτύχθηκε μια επιχειρηματικώς ολοκληρωμένη διαδικασία σχεδίασης, παραγωγής, διανομής και εκμετάλλευσης πληροφοριακών εκδόσεων πολυμέσων τουριστικού περιεχομένου. Το έργο ανέδειξε, μέσα από μια επιχειρηματικώς ολοκληρωμένη προσέγγιση, ένα ευρύ φάσμα αναγκών/προβληματισμών για τουριστικής υφής πολυμεσικές εφαρμογές, καλύπτοντας όλη την αλυσίδα παραγωγής. Κύριοι στόχοι του HYPERTOUR ήταν: η ενεργοποίηση έξι πολυμεσικών φορέων σε πέντε κράτη-μέλη της ΕΕ (οι οποίοι σχηματίζουν την Hypertour Users Association (HUA), με αρμοδιότητες διοικητικών και τεχνικο-οικονομικών πυλώνων, ο σχηματισμός ενός γενικής σύλληψης οργανωτικού και επιχειρηματικού πλαισίου για αντίστοιχες εφαρμογές, η ανάπτυξη μιας τεχνο-οικονομικής πλατφόρμας για την βελτίωση του λόγου εσόδων/εξόδων και ποιότητας/εξόδων σε ανάλογες πολυμεσικές εφαρμογές στο πεδίο του τουρισμού, η ανάπτυξη συμβουλευτικών μέσων και συλλογών υποδειγμάτων για εμπορικά εκδοτικά συστήματα και η ανάπτυξη ξεχωριστών βάσεων και εφαρμογών για καθένα από τους φορείς. Το Ινστιτούτο Πληροφορικής ασχολήθηκε με τη σχεδίαση της βάσης πληροφοριών από την οποία αντλείται το υλικό των εκδόσεων."